آیفون با قیمت مناسب و نمایشگر اولترا اچ دی به بازار عرضه می‌شود

آیفون ارزان قیمت با نمایشگر او ال ای دی به بازار می‌آید


در حال حاضر، آیفون SE تنها نسخه آیفون است که از نمایشگر ال سی دی استفاده می کند. گزارش ها نشان می دهند که اپل قصد دارد نسخه جدید SE با نمایشگر ال ای دی را معرفی کند، که این موضوع باعث بهبود رنگ، سطوح سیاه و کیفیت نمایش می شود. با این حال، اپل قصد دارد با رقابت شدید میان ساخت و ساز کنندگان، قیمت آیفون SE۴ را ارزان نگه دارد و احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از گیزموچاینا، در حال حاضر SE تنها نسخه آیفون با نمایشگر ال سی دی است و با چنین ارتقایی با مدل های پرمیوم این شرکت در یک راستا قرار می گیرد.

نمایشگرهای او ال ای دی در مقایسه با ال سی دی، رنگ ها را درخشان تر، سیاهی را عمیق تر و در کل کیفیت را بهتر نمایش می دهند. با این وجود به نظر می رسد تمرکز اصلی اپل پایین نگه داشتن قیمت برای آیفون SE۴ است. براساس گزارش ها دو ساخت و ساز کننده بزرگ نمایشگر برای تامین نمایشگرهای جدید اپل با یکدیگر رقابت می کنند.

هرچند ساخت پنل های او ال ای دی به طور معمول گرانتر است، اما احتمالا اپل به دلیل رقابت شدید میان تامین کنندگان قطعات بتواند قیمت مدل SE را ارزان نگه دارد. طبق گزارش ها یک شرکت کره ای احتمالا پایین ترین قیمت را ارائه کرده و بتواند بخش اعظم نمایشگرهای مورد نیاز اپل را تامین کند.

البته اپل هنوز شریک ساخت و ساز خود را مشخص نکرده و حتی به دنبال نمایشگرهای ارزانتر است. از سوی دیگر هرچند مطالعات تاریخی عرضه دستگاه مشخص نیست اما طبق گزارش ها احتمالا آیفونSE۴ در ۲۰۲۵ عرضه می شود.


نمایشگرهای ال ای دی برتر از ال سی دی هستند. اپل ممکن است با رقابت تامین کنندگان، قیمت مدل SE را ارزان نگه دارد. اپل هنوز تامین کننده نمایشگرها را مشخص نکرده است و احتمالا آیفونSE۴ در ۲۰۲۵ عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *