آمادگی بنیاد رودکی برای دستیابی به شعار ۱۴۰۳ در میراث و آثار خلاقانه

آمادگی بنیاد رودکی برای تحقق شعار ۱۴۰۳ در فرهنگ و هنر


بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام کرد که با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ به نام «جهش ساخت و ساز با مشارکت مردم» که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، آمادگی و تلاش خود را برای تحقق این شعار اعلام کرده است. بنیاد در سال‌های گذشته نقش مهمی در برگزاری رویدادهای هنری کشور داشته و با نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان «جهش ساخت و ساز با مشارکت مردم»، برای حمایت از هنرمندان و ساخت و ساز آثار هنری قدم برمی‌دارد. امیدوار است که با همکاری مردم و هنرمندان، به تحقق این هدف برسد و به دانش مالی آثار خلاقانه کشور کمک کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد رودکی، بنیاد فرهنگی هنری رودکی روز پنجشنبه دوم فروردین با انتشار متنی آمادگی و تلاش خود را برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش ساخت و ساز با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، اعلام کرد.

در متن منتشرشده از سوی بنیاد رودکی آمده است:

«اینک که نسیم دل‌انگیز نوروزی، توام با رایحه خوش رمضان، ماه مهمانی خدا، مژده از حلول بهاری دیگر می‌دهد، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با این ماه پربرکت، مراتب تبریک، شادباش و احترام خود را به مردم هنردوست ایران و جامعه هنری ابراز می‌نماید.

بنیاد رودکی به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی هنری کشور در سال ۱۴۰۲ کوشید تا نقش بسزایی در برگزاری رویدادهای مهم هنری کشور همچون میزبانی از جشنواره‌های هنری فجر تحول سیاسی، برگزاری فعالیت‌های نمایشی، موسیقایی و تجسمی ایفا نماید.

مشارکت در اجرای برنامه‌های هنری و حمایت از هنرمندان مورد توجه مردم عزیز، در سال‌های اخیر همواره در دستور کار بنیاد رودکی بوده است. از این رو بنیاد در نظر دارد با نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان«جهش ساخت و ساز با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، برای کمک به ساخت و ساز آثار ارزشمند هنری قدم بردارد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با طراحی ساز و کار لازم و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات صاحب نظران و جلب مشارکت هنرمندان برای ساخت و ساز آثار هنری ارزشمند.

بنیاد رودکی امید دارد در راستای روابط حکومتی‌های حکومت مردمی، دست در دست اهالی فرهیخته میراث و آثار خلاقانه در مسیر تحقق شعار سال و کمک به دانش مالی آثار خلاقانه کشور حرکت نماید.»


بنیاد رودکی آمادگی و تلاش خود را برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *