شروع پخش مسابقه بزرگ “شصتادیا” از ۲۵ دی

آغاز پخش مسابقه بزرگ «شصتادیا» از ۲۵ دی


مسابقه تلویزیونی “شصتادیا” توسط سیدهاشم موسوی تهیه‌کننده، محمدجواد عزتی سردبیر و علی فراهانیـصدر کارگردانی می‌شود. این برنامه که گروه‌بندی در آن بر اساس مطالعات تاریخی تولد در دهه ۶۰ و ۸۰ است، از مطالعات تاریخی ۲۵ دی آغاز می‌شود. مراحل ضبط این برنامه با حضور علیرضا استادی بازیگر هنر هفتم و تلویزیون، تازه شروع شده و قرار است بیش از ۱۰۰ قسمت ساخت و ساز شود. مسابقه “شصتادیا” هر هفته در سه روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ در شبکه دو سیما پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات شخصی خود را برای شرکت در مسابقه به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵ ارسال کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برنامه، مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، سردبیری محمدجواد عزتی و کارگردانی علی فراهانی‌صدر، رقابتی بین ۲ گروه متولدین دهه ۶۰ و دهه ۸۰ است که از دوشنبه ۲۵ دی پخش خود را آغاز می‌کند.

این برنامه تلویزیونی که از تولیدات شبکه دو سیما است به تازگی مراحل ضبط خود را با اجرای علیرضا استادی بازیگر هنر هفتم و تلویزیون آغاز کرده و در ١٠٠ قسمت در حال تهیه است.

مسابقه «شصتادیا» هر هفته روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

متقاضیان برای شرکت در این مسابقه رقابتی می‌توانند مشخصات فردی خود را به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵ پیامک کنند.


مسابقه تلویزیونی “شصتادیا” با تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، سردبیری محمدجواد عزتی و کارگردانی علی فراهانی‌صدر برگزار می‌شود. این برنامه تلویزیونی از دوشنبه ۲۵ دی پخش خود را آغاز می‌کند و در ١٠٠ قسمت در حال تهیه است. مسابقه هر هفته در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما پخش می‌شود. برای شرکت در این مسابقه، متقاضیان می‌توانند مشخصات فردی خود را به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵ پیامک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *