آغاز اجرایی مرحله اول پروژه ملی فیبر نوری رایتل در آذربایجان شرقی

آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری رایتل در آذربایجان شرقی

0 نظر


فاز اول پروژه فیبر نوری در شهرستان میانه آغاز شده و با اتصال بیش از ۳۵ هزار خانوار به شبکه فیبر نوری رایتل، برنامه گسترش این پروژه به شهرستان‌های سراب، عجب‌شیر و ملکان نیز اعلام شده است. افتتاح این پروژه با حضور مقامات استانی و محلی و مدیران شرکت رایتل صورت گرفته و در حال حاضر توسط دیجیاتور به عنوان یک خبر آگهی منتشر شده است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، عملیات اجرایی این پروژه از میانه آغاز شده و در ۴ شهر دیگر این شهرستان ادامه خواهد داشت. با تکمیل این پروژه بیش از ۳۵ هزار خانوار در این شهرستان به شبکه فیبر نوری رایتل متصل می‌شوند و در شهرستان‌های سراب، عجب‌شیر و ملکان نیز توسعه پروژه ادامه خواهد یافت.

افتتاح پروژه زیرساختی فیبر نوری میانه، با حضور محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه و معاونین، ابراهیم ایدری نایب رئیس شورای شهر، ایرج مددی معاون شهردار، علی محمودیان دادستان، قاسم جلیلی‌نژاد سرپرست اداره کل مخابرات و تکنولوژی مخابرات استان و معاون اداره کل تنظیم مقررات و مخابرات منطقه آذر، دیگر مسئولان کشوری و لشگری محلی و تعدادی از مدیران رایتل، انجام گرفت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


افتتاح پروژه زیرساختی فیبر نوری میانه و افزایش اتصال بیش از ۳۵ هزار خانوار در شهرستان به شبکه فیبر نوری، همچنین توسعه پروژه در شهرستان‌های سراب، عجب‌شیر و ملکان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *