آغاز صداگذاری «صبحگاه با زرافه‌ها»

آغاز صداگذاری «صبحانه با زرافه‌ها»


در این متن اعلام شده است که فرایند صداگذاری اثر سینمایی “صبحانه با زرافه‌ها” توسط علیرضا علویان آغاز شده است و همزمان با آن تصویر اولیه از بیژن بنفشه‌خواه در این اثر سینمایی منتشر شده است. همچنین بخش زیادی از مراحل پس از ساخت و ساز اثر سینمایی به جلوه‌های ویژه اختصاص دارد و قرار است این مراحل طولانی مدت باشد. “صبحانه با زرافه‌ها” دومین اثر سینمایی سروش صحت بعد از اثر سینمایی “جهان با من برقص” است و تهیه کننده آن سید مصطفی احمدی می‌باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، در ادامه مراحل فنی ساخت و ساز اثر سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها»، صداگذاری این اثر سینمایی توسط علیرضا علویان آغاز شد، همزمان اولین تصویر از بیژن بنفشه‌خواه در این اثر سینمایی منتشر شد.

همچنین بخش زیادی از مراحل پس از ساخت و ساز «صبحانه با زرافه‌ها» به جلوه‌های ویژه اختصاص دارد که پیش‌بینی می‌شود از مراحل طولانی مدت اثر سینمایی باشد.

«صبحانه با زرافه‌ها» دومین اثر سینمایی سروش صحت پس از اثر سینمایی «جهان با من برقص» است که به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی ساخته شده است.


نتیجه گیری: اثر سینمایی “صبحانه با زرافه‌ها” ساخت و ساز شده و صداگذاری آن توسط علیرضا علویان آغاز شده است. همچنین بخش زیادی از مراحل پس از ساخت و ساز اثر سینمایی به جلوه‌های ویژه اختصاص دارد و از مراحل طولانی مدت اثر سینمایی است. این اثر سینمایی دومین اثر سینمایی سروش صحت پس از اثر سینمایی “جهان با من برقص” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *