شروع اعلام نام اثر سینمایی‌های جشنواره اثر سینمایی فجر ۴۲

آغاز اعلام اسامی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ۴۲


دبیر چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اسامی اثر سینمایی های راه یافته به این جشنواره را اعلام کرد. با پایان بازبینی اثر سینمایی‌ها و اتمام کار هیات انتخاب، اثر سینمایی هایی که به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو راه یافته اند مشخص شد. در دوره ۴۲ جشنواره، ۱۰۶ اثر سینمایی درخواست حضور داشتند که توسط هیات انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفتند. تفاصیل این خبر در ادامه مطلب اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه اسامی اثر سینمایی های راه یافته به چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر را اعلام کرد.

با پایان بازبینی اثر سینمایی‌های حایز شرایط برای حضور در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر و اتمام کار هیات انتخاب این دوره، اثر سینمایی های راه یافته به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو اعلام شد.

۱۰۶ اثر سینمایی در دوره ۴۲ متقاضی حضور بودند که طی یک ماه گذشته توسط هیات انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اسامی این اثر سینمایی ها به شرح زیر است:

این خبر تکمیل می‌شود.


نتیجه گیری این متن این است که امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اعلام کرد که اثر سینمایی هایی که شرایط حضور در جشنواره را داشته‌اند، به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو راه یافته‌اند. در این دوره، ۱۰۶ اثر سینمایی درخواست حضور داشتند و در مدت یک ماه توسط هیات انتخاب ارزیابی شدند. اسامی اثر سینمایی‌ها هنوز معلوم نیست و خبر تکمیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *