منتشر شدن پوستر «شهر رویا»/ جلوگیری از ویرانی شهر توسط نوجوانان

پوستر «رویاشهر» منتشر شد/ جلوگیری از نابودی شهر توسط بچه‌ها


پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» در سومین روز از جشنواره اثر سینمایی فجر منتشر شد. این انیمیشن که برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است، روایت خیالی پسری به نام آرات را روایت می‌کند که به همراه دوستانش پاشا و تامارا سعی دارد شهرش را از نابودی نجات دهد. این انیمیشن با مشارکت سازمان سینمایی سوره، مجتمع مهوا و استودیو آینده‌نگار ساخت و ساز شده است و توسط استودیو آینده نگار سازماندهی می‌شود. عوامل دیگر این پروژه شامل آهنگساز، صداگذار، کارگردان هنری، مدیر پروژه و سایر اعضای تیم ساخت و ساز انیمیشن هستند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، همزمان با سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر، پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی با طرحی از هادی محمدیان منتشر شد.

این اثر ۹۰ دقیقه‌ای با سازماندهی دوبلاژ امیرهوشنگ زند در چهارسال ساخته شده است و میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده، منوچهر زنده‌دل، نگین کیانفر، اردشیر منظم، لیلا کوهسار، آرزو آفری و ارسلان جولایی از صداپیشگان آن هستند.

«رویاشهر» که برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است، روایت خیالی پسر بچه‌ای‌ است به نام «آرات» که تصمیم دارد شهرش را از نابودی نجات دهد، در این مسیر «پاشا» دوست بامزه و بانمکش و «تامارا» دختر باهوش و زیرک روایت خیالی هم همراهان او هستند.

این انیمیشن سینمایی با مشارکت سازمان سینمایی سوره، مجتمع مهوا، اداره کل فرهنگی سازماندهی شهری تهران و استودیو آینده‌نگار تهیه و ساخت و ساز شده است. مجری طرح این اثر استودیو آینده‌نگار است که ساخت و ساز انیمیشن سینمایی «بنیامین» را نیز در کارنامه خود دارد.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از آهنگساز: بهزاد عبدی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، کارگردان هنری: حامد فرهادی، مدیر پروژه: علیرضا زارع، جانشین تهیه‌کننده: مسعود مزرعتی، مدیر فنی: جواد رضایی، سرپرست انیمیت: ابوالفضل مزرعتی، انیماتور ارشد: علی اکبر مزرعتی، مدلسازی: احسان هلی و حمیده فتاح، جلوه‌های ویژه: رضا قربانی، سرپرست سیمولیت: میلاد مزرعتی، کامپوزیت: دانیال ناظرحضرتی و برنامه‌نویس: حسین قاسمی.


پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» منتشر شد. این انیمیشن ۹۰ دقیقه‌ای تحت سازماندهی دوبلاژ امیرهوشنگ زند تهیه و ساخت و ساز شده است. صداپیشگان این اثر شامل میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده، منوچهر زنده‌دل، نگین کیانفر، اردشیر منظم، لیلا کوهسار، آرزو آفری و ارسلان جولایی هستند. «رویاشهر» برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته شده است و روایت خیالی پسر بچه‌ای با نام آرات را روایت می‌کند. این انیمیشن با مشارکت سازمان سینمایی سوره، مجتمع مهوا، اداره کل فرهنگی سازماندهی شهری تهران و استودیو آینده‌نگار ساخت و ساز شده است. مجری طرح این اثر استودیو آینده‌نگار است که قبلاً انیمیشن سینمایی «بنیامین» را نیز ساخت و ساز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *