نمادهای پرتقاضای بازار سهام در مطالعات تاریخی ۱۳ دی ۱۴۰۲/ چه نمادهایی به مثبت ۷ درصد رسیدند؟

نمادهای پرتقاضای بورس۱۳دی ۱۴۰۲/چه نمادهایی به مثبت ۷ درصد رسیدند؟


در این متن ذکر می‌شود که شاخص کل بازار سهام امروز منفی بود اما نمادهای کوچک و متوسط وضعیت بهتری داشتند و برخی از نمادها از جمله زماهان، غگلیا، غپاذر و آوا به مثبت ۷ درصد رسیدند. همچنین، نمادهایی مثل ثنوسا، کتوکا، ثپردیس، خزر، غگلیا و خفنر بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ را در هر سهم داشتند. همچنین، ثنوسا، کشرق، آوا، غگیلا، خفنر و غشاذر بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ به نسبت ارزش معاملات هر سهم را داشتند. همچنین، خفنر، غگیلا، غدام، شگل و سنیر بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم هفتگی را داشتند و ثباغ، شگل، خفنر، کشرق و غدام بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم ماهانه را داشتند. در پایان، نیز آمده است که آوا، غپاذر، غگیلا و زماهان بیشترین حجم معاملات به نسبت کل سهام شرکت را دارند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، امروز نیز شاخص کل بازار سهام منفی بود، اما نمادهای کوچک و متوسط وضعیت بهتری داشتند و نمادهای مانند: زماهان، غگلیا، غپاذر، وآوا به مثبت ۷ درصد رسیدند.

بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ در هر سهم
ثنوسا، کتوکا، ثپردیس، خزر، غگلیا، خفنر

بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ به نسبت ارزش معاملات هر سهم
ثنوسا، کشرق، وآوا، غگیلا، خفنر، غشاذر

بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم هفتگی
خفنر، غگیلا، غدام، شگل، سنیر

بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم ماهانه
ثباغ، شگل، خفنر، کشرق، غدام

بیشترین حجم معاملات به نسبت کل سهام شرکت
وآوا، غپاذر، غگیلا، زماهان


شاخص کل بازار سهام منفی بود و نمادهای کوچک و متوسط وضعیت بهتری داشتند. نمادهایی مانند زماهان، غگلیا، غپاذر، و آوا به مثبت ۷ درصد رسیدند. بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ در هر سهم ثنوسا، کتوکا، ثپردیس، خزر، غگلیا، و خفنر بود. بیشترین برآیند ورود پول‌های بزرگ به نسبت ارزش معاملات هر سهم ثنوسا، کشرق، آوا، غگیلا، خفنر، و غشاذر بود. بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم هفتگی خفنر، غگیلا، غدام، شگل، و سنیر بود. بیشترین حجم معاملات به نسبت میانگین حجم ماهانه ثباغ، شگل، خفنر، کشرق، و غدام بود. بیشترین حجم معاملات به نسبت کل سهام شرکت آوا، غپاذر، غگیلا، و زماهان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *