نصب ۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز

نصب ۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند روی چاه‌های مجاز


شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران اعلام کرده است که به منظور سازماندهی منابع منابع آبی و کنترل برداشت‌های بی رویه، ضروری است که کلیه چاه‌های پروانه‌دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهز شوند. شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران در راستای انجام تکالیف قانونی و با همکاری مالکین، 736 دستگاه کنتور حجمی و هوشمند را نصب کرده است. نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری یکی از پروژه‌های مهم طرح تعادل‌بخشی بوده و این کار در جهت سازماندهی مصرف بر منابع منابع آبی زیرزمینی است. شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران تاکید کرده است که با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران، بهزاد پارسا با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی افت سطح منابع آبی زیرزمینی و برداشت‌های بی رویه و بدون برنامه از آبخوان‌ها و همچنین به منظور امکان سازماندهی منابع منابع آبی و کنترل میزان بهره برداری از چاه‌های پروانه دار و کمک به تعادل بخشی منابع منابع آبی‌های زیرزمینی دشت‌ها، ضروری است کلیه چاه‌های پروانه دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهز گردند.

وی در ادامه افزود: امورهای منابع منابع آبی شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران در راستای انجام تکالیف قانونی و با پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به نصب ۷۳۶ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند توسط مالکین با مصارف تولیدی، خدمات، زراعت و خانگی حوزه عملکرد اقدام و این گام مهمی در جهت سازماندهی مصرف بر منابع منابع آبی زیرزمینی است.

پارسا با تاکید بر اینکه نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره برداری، یکی از پروژه‌های مهم طرح تعادل بخشی بوده تصریح کرد: به منظور کنترل برداشت منابع آبی از چاه‌ها در مقررات توزیع عادلانه منابع آبی به نصب کنتورهای هوشمند حجمی توسط مالکان تصریح شده است.

مدیر عامل شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد نصب کنتورهای هوشمند توسط امورهای منابع منابع آبی تهران و پردیس و ورامین انجام شده است، خاطر نشان کرد: شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران بر اساس مقررات با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.


ضروری است کلیه چاه‌های پروانه دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهز گردند. نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره برداری یکی از پروژه‌های مهم طرح تعادل بخشی بوده است. بیشترین تعداد نصب کنتورهای هوشمند توسط امورهای منابع منابع آبی تهران و پردیس و ورامین انجام شده است. شرکت منابع آبی منطقه‌ای تهران به هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *