معرفی سریعترین سرویس‌های ADSL۲+ در جشنواره زمستانی شاتل

معرفی به‌صرفه‌ترین سرویس‌های ADSL۲+ جشنواره زمستانی شاتل

0 نظر


جشنواره زمستانی شاتل با عنوان “معرفی به صرفه ترین سرویس های ADSL۲+” برگزار شده است. این جشنواره سرویس‌های شبکه جهانی پرسرعت ثابت را با قیمت های مناسب و تخفیف های متنوعی برای کاربران ارائه می‌دهد. سرویس‌ها بر اساس تردد مصرفی به سه دسته کاربران با مصرف تردد کم، متوسط و زیاد تقسیم شده و هزینه نصب و راه‌اندازی آنها رایگان است. بسته‌های ارائه شده در جشنواره شامل سرویس یک ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۱۸۰۰۰ گیگابایت تردد بین‌الملل، سرویس یک ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۷۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل و سرویس ۳ ماهه شبکه جهانی ADSL۲+ با ۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل می‌باشد. مدت زمان خرید این بسته‌ها تا مطالعات تاریخی ۳۰ بهمن ماه است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، شبکه جهانی پرسرعت ثابت در نظر گرفته است. در این جشنواره، سرویس‌های متنوعی متناسب با نوع مصرف و نیازهای گوناگون کاربران ارائه شده است. به‌طور کلی می‌توان گفت بسته‌های ارائه شده در این جشنواره با میزان تردد‌های گوناگون، برای سه دسته از کاربران با مصرف تردد کم، متوسط و زیاد در نظر گرفته شده است. هزینه نصب و راه‌اندازی تمامی سرویس‌ها نیز در این جشنواره رایگان است.

نکته قابل توجه دیگر این است که شاتل هنوز افزایش قیمتی روی سرویس‌های خود نداشته و با توجه به حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تخفیفی که در جشنواره زمستانی روی سرویس‌های شبکه جهانی خود در نظر گرفته است، در حال حاضر قیمت‌های نهایی سرویس‌ها بسیار مناسب و به‌صرفه است. با توجه به اینکه احتمالاً این شرکت نیز مانند سایر رقبای خود در آینده نزدیک افزایش قیمت خواهد داشت، به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید سرویس شبکه جهانی ADSL۲+ را دارید، این جشنواره می‌تواند فرصت مناسبی محسوب شود.

سرویس‌های ارائه شده در این جشنواره به شرح زیر است:

سرویس یک‌ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۱۸۰۰۰ گیگابایت تردد بین‌الملل: این بسته برای کاربران پرمصرف مانند گیمرها و استریمرها مناسب است. در این سرویس قیمت ۱۲ ماه اشتراک شبکه جهانی ADSL۲+ با ۱۸۰۰۰ گیگابایت تردد بین‌الملل، جمعاً ۱۵۰۰۰۰۰ (ماهانه ۱۲۵ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

سرویس یک‌ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۷ ۵ ۰ گیگابایت تردد بین‌الملل: این بسته برای کاربران با مصرف تردد متوسط در نظر گرفته شده است. اگر اثر سینمایی و سریال آنلاین تماشا می‌کنید، زمان زیادی را در رسانه‌های مجازی می‌گذرانید یا در کلاس‌ها و جلسات آنلاین شرکت می‌کنید، این سرویس می‌تواند برای شما مناسب باشد. در این سرویس، ۱۲ ماه اشتراک شبکه جهانی ADSL۲+ با ۷۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل، با قیمت ۵۵۰ هزار تومان (ماهانه حدود ۴۶ هزار تومان) ارائه می‌شود.

سرویس ۳ ماهه شبکه جهانی ADSL۲+ با ۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل: این بسته برای کاربران کم‌مصرف‌تر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۳ ماه اشتراک شبکه جهانی ADSL۲+ با ۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل با قیمت ۵۳ هزار تومان (ماهانه حدود ۱۷ هزار تومان) ارائه می‌شود. اگر کاربر پرمصرف نیستید، با توجه به قیمت بسیار به‌صرفه این سرویس استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرصت خرید این بسته‌ها در جشنواره زمستانی شاتل، فقط تا ۳۰ بهمن اعلام شده است. در صورت تمایل به خرید این بسته‌ها می‌توانید به سایت شاتل مراجعه کرده یا با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


در جشنواره پرسرعت ثابت شبکه جهانی، سرویس‌ها با توجه به نیازها و مصرف کاربران به بسته‌هایی با تردد‌های متفاوت تقسیم شده است. هزینه نصب و راه‌اندازی تمامی سرویس‌ها در این جشنواره رایگان است. شاتل در اینجا افزایش قیمتی روی سرویس‌های خود را در نظر نگرفته است و با توجه به تخفیف‌های بسیار مناسب و به‌صرفه‌ای که در جشنواره زمستانی خود ارائه کرده، سرویس‌های آن به قیمت‌های بسیار مناسب و مناسب است. در صورتی که قصد خرید سرویس شبکه جهانی ADSL۲+ را دارید، می‌توانید از این فرصت مناسب در جشنواره استفاده کنید. سرویس‌های ارائه شده در جشنواره شامل سرویس یک‌ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۱۸۰۰۰ گیگابایت تردد بین‌الملل، سرویس یک‌ساله شبکه جهانی ADSL۲+ با ۷۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل، و سرویس ۳ ماهه شبکه جهانی ADSL۲+ با ۵۰ گیگابایت تردد بین‌الملل می‌باشد. فرصت خرید این بسته‌ها تا ۳۰ بهمن ماه فرصت برای خرید شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *