تعیین مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی به انتخاب رسید

مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد


مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی حمیدرضا بشیری‌فراز را به عنوان مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش این بنیاد منصوب کرد. احیای مرکز انتشارات این بنیاد با هدف الگوی انتشارات مرجع سینمای ایران انجام می‌شود و برنامه‌ریزی برای نشر کتب جدید و بازطراحی فصلنامه فارابی و ماهنامه تخصصی اثر سینمایی نگار به عنوان نشریات مرجع سینمایی صورت می‌گیرد. همچنین، اهتمام به فعالیتهای علمی، پژوهشی و آموزشی در کارگروه‌های مطالعات سینمای ایران و جهان، برقراری ارتباط با خردمندان، نویسندگان، صاحبان اندیشه و محققان در سینمای کشور از وظایف مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی است. حمیدرضا بشیری، با تحصیلات فیلمنامه نویسی و دانشجوی دکتری پژوهش آثار خلاقانه، به عنوان مدیر جدید این مرکز منصوب شده است. وی مولف چند اثر ادبی و مقاله پژوهشی است و همچنین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی چند اثر سینمایی کوتاه را نیز دارا می‌باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حکمی حمیدرضا بشیری‌فراز را به عنوان مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش این بنیاد منصوب کرد.

احیای مرکز انتشارات با هدف الگوی انتشارات مرجع سینمای ایران، برنامه‌ریزی برای نشر کتب جدید، انتشار و بازطراحی فصلنامه فارابی و ماهنامه تخصصی اثر سینمایی نگار به عنوان نشریات مرجع سینمایی، اهتمام به فعالیتهای علمی، پژوهشی و آموزشی در کارگروه‌های مطالعات سینمای ایران و جهان، برقراری ارتباط با خردمندان، نویسندگان، صاحبان اندیشه و محققان در سینمای کشور از جمله وظایفی است که به مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پزوهش بنیاد سینمایی فارابی محول شده است.

حمیدرضا بشیری، دارای تحصیلات فیلمنامه نویسی، فارغ التحصیل رشته هنر هفتم گرایش کارکرد پژوهش آثار خلاقانه و دانشجوی دکتری پژوهش آثار خلاقانه از موسسه آموزش عالی تربیت مدرس است. وی مولف چند اثر ادبی و سه اثر ادبی در حال چاپ، مولف تعدادی مقاله پژوهشی در حوزه‌های میراث و آثار خلاقانه است. همچنین فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی چند اثر سینمایی کوتاه بخشی دیگر از سوابق مدیر جدید مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی محسوب می‌شود.


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، حمیدرضا بشیری‌فراز را به عنوان مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش این بنیاد منصوب کرد.

مرکز انتشارات اهدافی از جمله الگوی انتشارات مرجع سینمای ایران، برنامه‌ریزی برای نشر کتب جدید، انتشار و بازطراحی فصلنامه فارابی و ماهنامه تخصصی اثر سینمایی نگار را داراست. همچنین، مرکز انتشارات مسئولیت هایی مانند فعالیتهای علمی، پژوهشی و آموزشی در کارگروه‌های مطالعات سینمای ایران و جهان، ارتباط با خردمندان، نویسندگان، صاحبان اندیشه و محققان در سینمای کشور را دارد.

حمیدرضا بشیری دارای تحصیلات فیلمنامه نویسی است و فارغ التحصیل رشته هنر هفتم گرایش کارکرد پژوهش آثار خلاقانه و دکتری پژوهش آثار خلاقانه از موسسه آموزش عالی تربیت مدرس است. او مولف چند اثر ادبی و سه اثر ادبی در حال چاپ است و تعدادی مقاله پژوهشی در حوزه‌های میراث و آثار خلاقانه نوشته است. او همچنین فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی چند اثر سینمایی کوتاه را در سابقه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *