چرایی های حول اثر سینمایی «بهشت تبهکاران» چه بود؟

ماجرای حواشی «بهشت تبهکاران» چیست؟/ فیلمی که بازبینی نشد


اثر سینمایی سینمایی “بهشت تبهکاران” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور دارد و در بخش اثر سینمایی های سودای سیمرغ قرار داده شده است. این اثر سینمایی در دوره گذشته جشنواره اثر سینمایی فجر حضور نداشته است و تنها ۴۰ دقیقه از راش های آن به دبیرخانه جشنواره ارایه شده بود. در صورت تکمیل شدن این اثر سینمایی، امکان بازبینی آن در سال آینده وجود دارد. این اثر سینمایی در حال حاضر در مراحل فنی قرار دارد و با حضور مسعود جعفری جوزانی، یکی از پیشکسوتان سینمای ایران، در جشنواره اثر سینمایی فجر اعتبار این جشنواره را افزایش خواهد داد. در این اثر سینمایی بازیگرانی نظیر امیرحسین آرمان، لادن مستوفی و سحر جعفری جوزانی حضور دارند و روایت خیالی اثر سینمایی در مورد یک نویسنده و فعال کارگری جوان است که اسیر دسیسه‌های تبهکاران می‌شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اثر سینمایی سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در چهل و دومین دوره جشنواره اثر سینمایی فجر حضور دارد؛ فیلمی که کارگردان آن را می‌توان تنها نماینده سینمای ایران در دوره طلایی خود دانست.

اما این روزها برخی حواشی برای این اثر سینمایی به‌وجود آمده مبنی بر اینکه چرا یک اثر سینمایی که در دوره گذشته جشنواره اثر سینمایی فجر در بخش اثر سینمایی های رزرو حضور پیدا کرده بود برخلاف آیین نامه حالا دوباره در لیست اثر سینمایی های سودای سیمرغ جشنواره اثر سینمایی فجر قرار داده شده است؟

اما طبق پیگیری های خبرنگار دیجیاتور؛ مشخص شد که سال گذشته تنها ۴۰ دقیقه از راش های این اثر سینمایی به دبیرخانه جشنواره اثر سینمایی فجر ارایه شده بود و «بهشت تبهکاران» به صورت رسمی در دوره گذشته در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور نداشته است.

نکته مهم این است که در صورت‌جلسه‌ای که درباره حضور اثر سینمایی‌ها در جشنواره اثر سینمایی فجر نوشته می شود؛ قید شده است اثر سینمایی ناقصی که فرم حضور پر کرده در صورتی که تکمیل شود، می‌تواند سال آینده بازبینی شود و «بهشت تبهکاران» نیز از این دست اثر سینمایی ها است. در واقع این اثر سینمایی سال گذشته ناقص بوده و حتی به مرحله بازبینی نیز نرسیده است.

اثر سینمایی سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در حال حاضر در مراحل فنی قرار دارد تا هرچه سریع‌تر برای حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر آماده شود. جعفری جوزانی یکی از پیشکسوتان سینمای ایران است که حضور او در جشنواره اثر سینمایی فجر می تواند اعتبار این جشنواره را افزایش دهد.

در «بهشت تبهکاران» تعدادی از بازیگران سینمای ایران از جمله امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، حسام منظور، رضا شفیعی‌ جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی تبار، محمدرضا هاشمی، سهیل برخورداری، حمید متقی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار و جواد طوسی به هنرنمایی پرداخته‌اند و همچنین افسانه بایگان و فرهاد قائمیان با نقش آفرینی خود در این اثر سینمایی حضور افتخاری دارند.

در خلاصه روایت خیالی «بهشت تبهکاران» آمده است: یک نویسنده و فعال کارگری جوان، ناخواسته اسیر دسیسه‌های تبهکاران می‌شود.


اثر سینمایی سینمایی «بهشت تبهکاران» کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور دارد. این اثر سینمایی در دوره گذشته جشنواره اثر سینمایی فجر حضور نداشته است. در صورت تکمیل شدن اثر سینمایی، آن در سال آینده بازبینی خواهد شد. اثر سینمایی در حال حاضر در مراحل فنی قرار دارد و هدف آن حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر است. در «بهشت تبهکاران» بسیاری از بازیگران معروف سینمای ایران حضور دارند. روایت خیالی اثر سینمایی درباره یک نویسنده و فعال کارگری جوان است که به طور ناخواسته به دسیسه‌های تبهکاران در می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *