فعالسازی شبکه جهانی رایگان حکومت از امروز

فعال سازی اینترنت رایگان دولت از امروز


حکومت برای جبران افزایش تعرفه شبکه جهانی، بسته شبکه جهانی رایگان به تمام کاربران ارائه کرده است. این بسته شامل ۱۰ گیگابایت شبکه جهانی داخلی است و می‌توان آن را از طریق سایت my.gov.ir دریافت کرد. این بسته با تأکید وزیر مخابرات فعال می‌شود و هدف آن تأمین نیاز هموطنان به شبکه جهانی تا پایان سال است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، شبکه جهانی رایگان هدیه حکومت در پی اعمال افزایش تعرفه شبکه جهانی به تمام کاربران تعلق می‌گیرد و با فعال‌سازی این بسته از امروز، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند به نشانی my.gov.ir هدیه حکومت را دریافت کنند.

به گفته عیسی زارع پور، وزیر مخابرات فعال‌سازی شبکه جهانی رایگان برای مردم در قالب ۱۰ گیگا بایت شبکه جهانی داخلی (معادل پنج گیگا بایت شبکه جهانی بین‌الملل) بر روی یکی از سیم‌کارت‌های هر فرد به انتخاب خود او انجام می‌شود.

همچنین وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات گفت: ما سمت مردم هستیم؛ از اپراتورها تعهد گرفتیم که بسته رایگان برای همه مردم فعال کنند. بسته طراحی شده به گونه‌ای است که بخش اصلی نیاز هموطنان به شبکه جهانی تا پایان سال را تأمین کند.


از امروز، شبکه جهانی رایگان به تمام کاربران در اثر افزایش تعرفه شبکه جهانی، از سوی حکومت فعال شده است. برای دریافت این هدیه حکومت، متقاضیان باید به پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند در نشانی my.gov.ir مراجعه کنند. فعال‌سازی شبکه جهانی رایگان به مقدار ۱۰ گیگابایت شبکه جهانی داخلی (معادل ۵ گیگابایت شبکه جهانی بین‌الملل) بر روی یکی از سیم‌کارت‌های انتخابی هر فرد صورت می‌گیرد. بسته رایگان طراحی شده است تا نیاز اصلی هموطنان به شبکه جهانی تا پایان سال را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *