فراخوان جشنواره سینمای جوان مشهد برگزار شده به ترتیب شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد است.

شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان مشهد فراخوان داد


با حضور هنرمندان 10 استان، جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه اثر سینمایی کوتاه و ارائه تنوع و تکثر در انواع اثر سینمایی کوتاه برگزار می‌شود. جشنواره شامل دو بخش اثر سینمایی کوتاه و عکس است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می‌توانند رقابت کنند. شرکت در جشنواره امکان‌پذیر استفاده از سایت جشنواره برای ثبت نام و بارگذاری آثار الزامی است. مطالعات تاریخی شروع ثبت نام و بارگذاری آثار 2 بهمن ماه 1402 است و مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار تا 20 فروردین ماه 1403 است. نتایج بازبینی آثار از طریق سایت جشنواره اعلام می‌شود. برگزاری جشنواره مورد نظر در مطالعات تاریخی 25 تا 28 خرداد ماه 1403 خواهد بود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد، از ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در استان خراسان رضوی شهر مشهد با حضور هنرمندان ۱۰ استان (کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، مازندران، قم، اصفهان و خراسان رضوی) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل میراث و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه اثر سینمایی کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع اثر سینمایی کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و اثر سینمایی‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد در ۲ بخش اثر سینمایی کوتاه و عکس برگزار می‌شود که بخش اثر سینمایی نیز شامل ۲ بخش مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می توانند رقابت کنند.

همچنین بخش عکس در ۲ بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

شرکت همه اثر سینمایی‌سازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی، آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل آثار خود را بارگذاری کنند.

گاه‌شمار جشنواره

مطالعات تاریخی شروع ثبت نام و بارگذاری آثار: ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

مطالعات تاریخی پایان ثبت نام و بارگذاری آثار: ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

اطلاع‌رسانی آثار راه یافته: از نیمه اول خرداد ماه ۱۴۰۳

نتایج بازبینی فقط از طریق سایت اختصاصی جشنواره اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره: ۲۵ الی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

توجه: تأکید می‌شود مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نمی شود و رأس مطالعات تاریخی اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

جهت دریافت آیین نامه شصت نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان مشهد اینجا را کلیک کنید.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰، دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- مشهد.

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸۷۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۵۱

سایت ثبت نام: www.iycs.ir / http://festival.iycs.ir/fa/

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com


جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد از ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی و تثبیت جایگاه اثر سینمایی کوتاه برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره، توجه به سینمای بومی و اثر سینمایی‌های ژنریک در الویت است. جشنواره شامل دو بخش اثر سینمایی کوتاه و عکس است که بخش اثر سینمایی شامل مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می‌توانند رقابت کنند. شرکت در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی قابل انجام است و ثبت‌نام و بارگذاری آثار تنها از طریق سایت جشنواره امکان‌پذیر است. نتایج بازبینی نیز از طریق سایت اعلام می‌شود. جشنواره در مطالعات تاریخی ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و هیچ تمدیدی در مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار صورت نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *