روز میراث ایران و هند در کتابخانه جندی شاپور

روز فرهنگ ایران و هند در کتابخانه جندی شاپور

0 نظر


در مراسمی با حضور ایرانیان، هندی‌ها و دکتر حبیبی از انجمن مفاخر فرهنگی کشور، گروه قوالی هندیان با اجرای قطعاتی از اشعار حکیم امنیتی گنجوی، استقبال خوب حاضران را به دنبال داشت. در این برنامه، دکتر اقبال‌پور از شرکت ایران‌مال آمادگی برای همکاری بین‌المللی، به ویژه با کشورهای آسیایی و هند را اعلام کرد. همچنین، سفیر هند در ایران از طراحی و معماری ایران‌مال تجلیل کرده و تاکید کرده است که همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور باید گسترده‌تر شود.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، در این مراسم که عصر پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور صدها تن از ایرانیان و اتباع هند و دکتر علیرضا حبیبی معاون امور استان‌های انجمن مفاخر فرهنگی کشور برگزار شد، گروه قوالی از هند قطعاتی از اشعار حکیم امنیتی گنجوی را اجرا کرد که با استقبال حاضران روبرو شد.

دکتر جمشید اقبال‌پور مدیر عامل شرکت بازرگانی ایران‌مال هم در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این مجموعه آمادگی ایران‌مال را برای کمک به گسترش همکاریهای بین المللی به خصوص با کشورها آسیایی و هند اعلام کرد.

رودرا گاوراو شرست سفیر هند در ایران در گفت و گو با ارتباطات سازمانی ایران‌مال از طراحی و معماری ایران‌مال تجلیل کرد و گفت: همکاری‌های تهران و دهلی نودر زمینه‌های مختلف از جمله امور فرهنگی می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


مراسم با حضور صدها تن از ایرانیان و اتباع هند و دکتر علیرضا حبیبی معاون امور استان‌های انجمن مفاخر فرهنگی کشور برگزار شد، گروه قوالی از هند قطعاتی از اشعار حکیم امنیتی گنجوی را اجرا کرد که با استقبال حاضران روبرو شد.دکتر جمشید اقبال‌پور مدیر عامل شرکت بازرگانی ایران‌مال هم در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این مجموعه آمادگی ایران‌مال را برای کمک به گسترش همکاریهای بین المللی به خصوص با کشورها آسیایی و هند اعلام کرد.رودرا گاوراو شرست سفیر هند در ایران در گفت و گو با ارتباطات سازمانی ایران‌مال از طراحی و معماری ایران‌مال تجلیل کرد و گفت: همکاری‌های تهران و دهلی نودر زمینه‌های مختلف از جمله امور فرهنگی می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *