اثر سینمایی “دو روز تاخیر” با بازی سینا مهراد ساخت و ساز شد/ احتمال حضور در جشنواره فجر

«دو روز دیرتر» با بازی سینا مهراد تولید شد/ احتمال حضور در فجر


اثر سینمایی سینمایی “دو روز دیرتر” با موضوع فرزندآوری و ازدیاد جمعیت توسط اصغر نعیمی کارگردانی و رضا مقصودی و حمید اکبری خامنه نویسندگی شده و توسط محسن شیرازی در بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخت و ساز شده است. در این اثر سینمایی سینمایی با رویکرد طنز اجتماعی، بازیگرانی مانند سینا مهراد، پردیس احمدیه، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش و … حضور دارند. این اثر سینمایی درباره زوج جوانی است که به دلیل نیاز مالی برای مهاجرت، تصمیم می‌گیرند بچه دار شوند. اما فوت ناگهانی شخص دیگری محاسبات آن‌ها را برهم می‌زند. بنیاد فرهنگی روایت فتح سرمایه‌گذار اصلی این اثر سینمایی سینمایی است و بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه بهمن سبز هم در ساخت و ساز آن نقش دارند. در شرایط کنونی جامعه، ساخت این اثر سینمایی به منظور میراث‌سازی در حوزه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت بسیار مورد تأکید قرار گرفته است. این بنیاد در دور جدید ساخت و ساز آثار سینمایی خود، نیز چندین اثر سینمایی دیگر را در استان‌های کشور در دست تهیه و ساخت دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد فرهنگی روایت فتح، اثر سینمایی سینمایی «دو روز دیرتر» با موضوع فرزندآوری و ازدیاد جمعیت به کارگردانی اصغر نعیمی و نویسندگی رضا مقصودی و حمید اکبری خامنه و بر اساس طرحی از سید محمد حسینی و تهیه‌کنندگی محسن شیرازی در بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخت و ساز شد.

در این اثر سینمایی سینمایی که با رویکرد طنز اجتماعی ساخته شده است سینا مهراد، پردیس احمدیه، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش، کمند امیر سلیمانی، سید جواد یحیوی، سیاوش چراغی‌پور، محمد فیلی و علیرضا داوودنژاد به عنوان بازیگر حضور دارند.

برخی از عوامل این اثر سینمایی سینمایی عبارتند از: مشاور تهیه کننده: سید جمال ساداتیان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: میثم مولایی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست و طراح چهره پردازی: عباس عباسی.

در خلاصه روایت خیالی «دو روز دیرتر» آمده است: «سهیل و مریم زوج جوانی که سودای مهاجرت دارند، علیرغم توصیه‌های پدر و مادر مریم از فرزندآوری خودداری می‌کنند تا اینکه پدر مریم تصمیم می‌گیرد مبلغی را که از خواهرش به ارث برده، بین نوه‌هایش تقسیم کند. سهیل و مریم که برای مهاجرت نیاز به پول دارند تصمیم می‌گیرند بچه‌دار شوند اما فوت ناگهانی غلامحسین محاسبات آن‌ها را برهم می‌زند تا اینکه ….»

بنیاد فرهنگی روایت فتح سرمایه‌گذار اصلی این پروژه سینمایی است که در ساخت و ساز این اثر سینمایی با بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری سازمان معرفی محصولات اسلامی مشارکت دارد.

در سال‌های اخیر و با توجه به بحران جمعیت در جامعه، در رهنمودهای رهبر معظم تحول اساسی بر میراث‌سازی در حوزه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت تاکید ویژه‌ای شده است که ساخت این اثر سینمایی در این راستا ارزیابی می‌شود.

بنیاد فرهنگی روایت فتح در دور جدید ساخت و ساز آثار سینمایی خود، چندین اثر سینمایی را در استان‌های کشور در دست تهیه و ساخت دارد که در روزهای گذشته خبر ساخت و ساخت و ساز اثر سینمایی سینمایی «قهرمان جندی شاپور» با موضوع زندگی و مبارزات شهید عبدالمجید بقایی منتشر شد.


در اثر سینمایی سینمایی “دو روز دیرتر” که توسط اصغر نعیمی کارگردانی شده است، سهیل و مریم زوج جوانی هستند که علیرغم توصیه های پدر و مادر مریم، از فرزندآوری خودداری می کنند. اما پدر مریم تصمیم می گیرد مبلغی را که از خواهرش به ارث برده را بین نوه هایش تقسیم کند و این امر باعث می شود که سهیل و مریم تصمیم بگیرند بچه دار شوند تا بتوانند برای مهاجرت به دست آورند. اما فوت ناگهانی غلامحسین محاسبات آنها را برهم می زند و اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *