اصلاحات AI گوگل در حال انجام است

تغییرات هوش مصنوعی گوگل در راه است


شرکت گوگل در حال آماده سازی برنامه جدیدی به نام “جمینی” است، که شامل تغییر نام بارد به جمینی می‌شود. این برنامه شامل مدل جدیدی از AI چند وجهی است که گوگل در پایان سال ۲۰۲۳ معرفی و یکپارچه سازی آن با برخی محصولات خود را آغاز کرده است. این برنامه قابلیت های پیچیده تری را مانند کدنویسی، استدلال منطقی، پیروی از دستورالعمل های ظریف و همکاری خلاقانه را برای کاربران فراهم می‌کند. جمینی در بیش از ۱۵۰ کشور قابل دسترسی خواهد بود و در ابتدا به زبان انگلیسی و سپس به سایر زبان‌ها عرضه خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از انگجت، این برنامه که هنوز به طور علنی تایید نشده، شامل تغییر نام بارد به «جمینی» است.

چنین اقدامی از سوی شرکت عقلانی به نظر می رسد زیرا گوگل در پایان ۲۰۲۳ میلادی یک مدل جدید AI چند وجهی را به نام جمینی معرفی و یکپارچه سازی آن با برخی محصولاتش از جمله بارد را آغاز کرده است.

دیلان روسل توسعه دهنده برنامه تلفن همراه اندروید این تغییرات را فاش کرده که به ۷ فوریه مربوط است. وی همچنین اعلام کرده لایه Gemini Advanced که با پرداخت وجه فعال می شود نیز در همین مطالعات تاریخی ارائه خواهد شد. در گزارش مذکور اشاره شده برنامه تلفن همراه جمینی برای اندروید نیز به زودی به بازار می آید.

طبق سند موجود Gemini Advanced دسترس به مدل Ultra۱.۰ جمینی را فراهم می کند که در انجام فعالیت های پیچیده تر مانند کدنویسی، استدلال منطقی، پیروی از دستورالعمل های ظریف و همچنین همکاری خلاقانه، توانمند تر است.

این ابزار در بیش از ۱۵۰ کشور ارائه خواهد شود و در آغاز نیز برای زبان انگلیسی بهبود خواهد یافت. براساس سند موجود جمینی برای کاربران کانادایی نیز عرضه خواهد شد.


این برنامه شامل تغییر نام بارد به جمینی است. گوگل یک مدل جدید AI چند وجهی به نام جمینی را معرفی و آن را با برخی محصولاتش از جمله بارد یکپارچه سازی کرده است. دیلان روسل توسعه دهنده برنامه تلفن همراه اندروید این تغییرات را فاش کرده است و اعلام کرده است که لایه Gemini Advanced نیز در ۷ فوریه ارائه خواهد شد. این برنامه تلفن همراه جمینی برای اندروید نیز به زودی به بازار خواهد آمد. سند موجود نشان می دهد که Gemini Advanced دسترسی به مدل Ultra۱.۰ جمینی را فراهم می کند که توانایی انجام فعالیت های پیچیده تر را دارد. این ابزار در بیش از ۱۵۰ کشور عرضه خواهد شد و در آغاز بهبودی برای زبان انگلیسی خواهد داشت. همچنین جمینی برای کاربران کانادایی نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *