معرفی بازیگران اثر سینمایی “تمساح خونی” / رونمایی از تصویر سعید آقاخانی

بازیگران «تمساح خونی» معرفی شدند/ رونمایی از عکس سعید آقاخانی


در این متن دیجیاتور، عنوان شده است که با نزدیک شدن به جشنواره اثر سینمایی فجر، اولین عکس از سعید آقاخانی در اثر سینمایی “تمساح خونی” منتشر شده است. اثر سینمایی سینمایی “تمساح خونی” به تهیه‌کنندگی کامران حجازی و کارگردانی جواد عزتی ساخته شده است و در آن بازیگرانی مانند عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی نیز حضور دارند. اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر شرکت می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، با نزدیک شدن به جشنواره اثر سینمایی فجر، اولین عکس از سعید آقاخانی در پروژه «تمساح خونی» اولین ساخته سینمایی جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی، رونمایی شد.

در این اثر سینمایی سینمایی که نقش اصلی آن را جواد عزتی بر عهده دارد؛ عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی نقش‌آفرینی ‌می‌کنند و اسامی سایر بازیگران نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در خلاصه روایت خیالی «تمساح خونی» آمده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره … ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

این اثر سینمایی سینمایی که هم‌اکنون مراحل فنی خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر طی می‌کند، در بخش خصوصی ساخت و ساز شده است.

عکس از مجید طالبی است.


سعید آقاخانی در اثر سینمایی «تمساح خونی» نقش‌آفرینی می‌کند. در این اثر سینمایی سینمایی، جواد عزتی نقش اصلی را بر عهده دارد و بازیگران دیگر نیز در حال اطلاع‌رسانی هستند. روایت خیالی اثر سینمایی درباره یک آدم زخمی است که باخته و تنها چیزی که دارد، دل برای ریسک‌های بزرگ است. این اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر شرکت می‌کند و عکس آن توسط مجید طالبی گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *