ویدیوی اول از “آسمان غرب” به اشتراک گذاشته شد.

اولین ویدیو از «آسمان غرب» منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “آسمان غرب” به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد، درباره دلاورمردی‌های خلبان علی‌اکبر شیرودی و گروه هم‌رزمانش در روزهای نخست و غافلگیرانه منازعه در غرب کشور است. اثر سینمایی اکشن جنگی و محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در بخش مسابقه چهل‌ و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران می‌شود.


دریافت
11 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، اثر سینمایی سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد، روایتی از دلاورمردی‌های خلبان علی‌اکبر شیرودی، سروان سوپرکبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه منازعه در غرب کشور به تصویر می‌کشد.

همزمان با رونمایی از لوگوی اثر سینمایی که بر عهده محمد روح الامین بوده است، نمایی کوتاه از ایفای نقش میلاد کی‌مرام در قامت شهید شیرودی منتشر شد.

این اکشن جنگی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که برای نخستین‌بار در بخش مسابقه چهل‌ و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران می‌شود.


اثر سینمایی سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد است. این اثر سینمایی درباره دلاورمردی‌های خلبان علی‌اکبر شیرودی، سروان سوپرکبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش در روزهای نخست و غافلگیرانه منازعه در غرب کشور است. لوگوی اثر سینمایی توسط محمد روح الامین طراحی شده است و نقش شهید شیرودی توسط میلاد کی‌مرام ایفا می‌شود. این اثر سینمایی اکشن جنگی است و محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این اثر سینمایی برای نخستین‌بار در بخش مسابقه چهل‌ و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *