کالای نخست دانش‌بنیان ایرانی در آمازون در دسترس است.

اولین محصول دانش‌بنیان ایرانی در سایت آمازون بارگذاری شد


شرکت دانش‌بنیان آنا فارمد، محصولی با نام لوسیون DORIFA (دریفا) ساخت و ساز کرده است که جهت درمان انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوسیون باعث جذب سریع عضله می‌شود و خونرسانی عضله را افزایش می‌دهد. همچنین باعث ریلکس شدن عضله، کاهش فشار بر روی نواحی اعصاب و کاهش اسپاسم و درد در آن نواحی می‌شود. این محصول نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد و بهبود دهنده و درمان کننده بیماری‌های مختلف است. این لوسیون دانش‌بنیان با ترکیب روغن اصطرک و روغن کنجد، اسیدهای چرب طبیعی و آنزیم‌های سازنده کلاژن و الاستین وجود دارد که در تسکین درد و تقویت غضروف‌ها و نرم شدن مفاصل موثر است. این محصول به عنوان اولین محصول دانش‌بنیان ایرانی به زودی در سایت آمازون به فروش خواهد رسید.

به گزارش دیجیاتور به نقل از معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری، مسعود ره‌افروز، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آنا فارمد با اشاره به اینکه این محصول دانش‌بنیان جهت درمان انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل در نواحی گردن، زانو، ستون مهره ها، سندروم تونل کارپال مچ دست و همچنین درد مفاصل و تاندون ها که ناشی از عصب سیاتیک و گرفتگی های عضلانی- مفصلی در نقاط مختلف بدن است، مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: لوسیون DORIFA (دریفا) به صورت ریزمولکولی سریعا جذب عضله شده و خونرسانی عضله را افزایش می دهد. این لوسیون باعث ریلکس شدن عضله‌ها می شود و همین امر سبب کاهش فشاز بر روی نواحی اطراف اعصاب شده و کاهش اسپاسم و درد در آن نواحی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه لوسیون مذکور نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد، ادامه داد: سندروم مچ دست اغلب مورد جراحی قرار می گیرد و این امر علاوه بر هزینه سنگین جراحی معمولا یک سال بعد بازگشت دارد، اما با استفاده از لوسیون DORIFA ( دوره مصرف دو ماه ) این عارضه درمان می شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در بیماری سیاتیک، کاهش فشار بر روی سیستم عصب سیاتیک و کاهش اسپاسم عضله پیرامید بر روی این عصب، سبب روند کاهشی فشار بر روی این عصب شده و در نواحی گردن و کتف نیز با همین مکانیسم عمل می‌کند. همچنین در سندرم تونل کارپال باعث آزادی در حرکت عصب مدیان می شود.

ره‌افروز با اعلام اینکه، به‌زودی دریفا به عنوان اولین محصول دانش‌بنیان ایرانی در سایت آمازون موجود خواهد شد ادامه داد: تا به امروز این محصول به اقلیم کردستان، عراق، ‌افغانستان، گرجستان، ‌آلمان، کنیا ، سوئد و … صادر شده است

به گفته او، این لوسیون درمانی، کاملا گیاهی بوده و بهبود دهنده و درمان کننده آرتروز گردن، زانو، ستون مهره‌ها،پاها،دردهای مفصل ناشی از سیاتیک، سندروم تونل مچ دست، انگشت‌ها و اسپاسم ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دراین لوسیون دانش‌بنیان برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر، روغن اصطرک و روغن کنجد با یکدیگرترکیب شده است؛ این دو روغن یا عصاره گیاهی، اسیدهای چرب طبیعی در ترکیبات خود دارند که در تسکین درد نقش موثری ایفا می‌کنند. در کنار این‌ها، آنزیم‌های سازنده کلاژن و الاستین نیز در ترکیبات پماد دریفا وجود دارد که باعث تقویت غضروف‌ها و نرم شدن مفاصل می‌شود.


لوسیون DORIFA یک محصول دانش‌بنیان جدید است که برای درمان انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل استفاده می‌شود. این محصول قادر است درد و اسپاسم را در نواحی مختلف بدن کاهش داده و به ریلکس شدن عضلات کمک می‌کند. همچنین، با جذب سریع و افزایش خونرسانی عضله، به ترمیم و بهبود عضلات کمک می‌کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به اینکه لوسیون DORIFA تاکنون نمونه مشابه داخلی و خارجی نداشته است و برای درمان بیماری‌هایی مانند سندروم مچ دست و سیاتیک استفاده می‌شود. با استفاده از این محصول، هزینه‌های جراحی و بازگشت دردها در بیماری‌های مذکور کاهش می‌یابد. همچنین، ترکیبات گیاهی موجود در این محصول می‌توانند بهبود و درمان آرتروز گردن، زانو، ستون مهره‌ها، پاها، مفاصل ناشی از سیاتیک، سندروم تونل مچ دست و اسپاسم‌ها را تسهیل کنند. این محصول به زودی در سایت آمازون موجود خواهد شد و تاکنون به کشورهای مختلفی از جمله کردستان، عراق، افغانستان، گرجستان، آلمان، کنیا و سوئد صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *