امضای تفاهمنامه 450 هزار میلیارد ریالی بانک ملت و هلدینگ خلیج‌فارس

امضای تفاهمنامه 450هزار میلیارد ریالی بانک ملت و هلدینگ خلیج‌فارس


در جریان برگزاری نخستین نمایشگاه ایران پتروکم، به گزارش دیجیاتور، بانک ملت تفاهم نامه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات و ۲۵۰ هزار میلیاردی تعهدات بین بانک ملت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را برای تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی امضا کرد. رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس امیدوارند که همکاری‌های این دو مجموعه به نحو شایسته ادامه پیدا کند. این همایش با شعار حمایت از ساخت و ساز دانش‌بنیان در تولیدی پتروشیمی و پالایش در نقطه دورافتاده کیش برگزار شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بانک ملت، در جریان برگزاری نخستین نمایشگاه ایران پتروکم تفاهم نامه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات و ۲۵۰ هزار میلیاردی تعهدات بین بانک ملت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت و عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، برای تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی امضا شد.

نصر اصفهانی در این مراسم با تأکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها میان دو مجموعه اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را به فال نیک می‌گیریم و به آینده درخشان همکاری این دو مجموعه امیدواریم.

علی عسکری نیز در آئین امضای این تفاهم‌نامه با گرامیداشت یاد و خدمات مرحوم رضا حکومت‌آبادی، مدیرعامل فقید بانک ملت اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های این دو مجموعه به نحو شایسته ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از ساخت و ساز دانش‌بنیان در تولیدی پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های نقطه دورافتاده کیش برگزار شد.


توافق ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات و ۲۵۰ هزار میلیاردی تعهدات بین بانک ملت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *