تقویت همکاری های مشترک بین بانک شهر و سازماندهی شهری کلانشهر مشهد

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد


در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران ارشد سازماندهی شهری مشهد برگزار شد، سیدمحمد مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر، نقش این بانک را در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته به شهروندان بررسی کرد. او بیان کرد که بانک شهر به عنوان یک بانک محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره حمایت خود را از سازماندهی شهری‌ها در ارائه بهترین خدمات به شهروندان صورت داده است. همچنین، بانک شهر با برگزاری نشست‌های تخصصی و احصاء نیازهای سازماندهی شهری‌ها به آنها در پیشبرد برنامه‌های خود و افزایش خدمات رسانی به شهروندان کمک می‌کند. مدیرعامل بانک شهر افزود که امکانات مالی مدرنی که بانک شهر ارائه می‌دهد، می‌تواند راهکاری مناسب برای حل مشکلات در کلانشهرها باشد. بالاخره، شهردار مشهد نیز بیان کرد که باید توجه بیشتری به مشهد و اختصاص برنامه‌ریزی مالی و تسهیلات به آن داده شود.

به گزارش دیجیاتور، سیدمحمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این نشست که اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ارشد سازماندهی شهری کلانشهر مشهد نیز حضور داشتند، به تبیین نقش بانک شهر در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته آن به شهروندان پرداخت.

دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور، به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند سازماندهی شهری‌ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه‌های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به سازماندهی شهری‌ها وجه تمایز بانک شهر است، خاطرنشان ساخت: درهمین راستا تلاش کرده ایم با برگزاری نشست‌های تخصصی و احصاء نیازهای سازماندهی شهری‌ها، آنان را در پیشبرد برنامه‌های خود و افزایش خدمات رسانی به شهروندان همراهی کنیم.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: هم اکنون زمینه استفاده سازماندهی شهری‌ها از روش‌های نوین تأمین مالی از سوی این بانک فراهم شده است. ابزارهای موجود در بازار سرمایه نظیر اوراق صکوک و صندوق‌های زمین و ساختمان هم می‌تواند راهکاری مناسب برای مرتفع کردن مشکلات در کلانشهرها باشد.

دکتر احمدی با بیان اینکه افزایش همکاری‌ها و تعاملات میان بانک و سازماندهی شهری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را برای این بانک در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امید است طی ماه‌های آینده تعاملات سازماندهی شهری و بانک نسبت به گذشته بیشتر شود.

شهردار کلانشهر مشهد نیز در این نشست اظهارکرد: مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، سالانه میزبان بیش از سی میلیون زائر از ایران و سراسر جهان است و باید مدیران کشوری نسبت به اختصاص برنامه‌ریزی مالی و تسهیلات به کلانشهر مشهد توجه بیشتری داشته باشند.

محمدرضا قلندر شریف با اشاره به سابقه بالای همکاری میان دو طرف، گفت: افزایش سرمایه و ثروت بانک شهر، باعث افزایش خدمت رسانی سازماندهی شهری به تمام شهروندان خواهد بود. بر همین اساس باید توجه داشته باشیم که هرچه میزان ثروت بانک و ارائه تسهیلات به سازماندهی شهری‌ها را افزایش دهیم، میزان خدمت به شهروندان را افزایش داده ایم و در نهایت منجر به رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهد شد.

قلندرشریف با اشاره به همکاری‌های بیشتر بانک شهر و سازماندهی شهری‌ها ادامه داد: کمیته مشترک بین سازماندهی شهری مشهد و بانک شهر باید تشکیل شود تا به خواسته‌های طرفین با دقت بیشتری پاسخ داده شود. موضوع قطار شهری و دیگر موضوعات مطرح شده را نیز توقع داریم تا مدیران بانک شهری نگاه ویژه‌تری داشته باشند.
 


بانک شهر در نشست حاضر به تبیین نقش خود در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته به شهروندان پرداخت.
بانک شهر به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند سازماندهی شهری‌ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است.
با تاکید بر توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه‌های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به سازماندهی شهری‌ها، بانک شهر تفاوت خود را نسبت به بانک‌های دیگر نشان داده است.
زمینه استفاده سازماندهی شهری‌ها از روش‌های نوین تأمین مالی از سوی بانک شهر فراهم شده است.
افزایش همکاری‌ها و تعاملات میان بانک و سازماندهی شهری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را برای بانک شهر به همراه خواهد داشت.
مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، باید مدیران کشوری نسبت به اختصاص برنامه‌ریزی مالی و تسهیلات به کلانشهر مشهد توجه بیشتری داشته باشند.
افزایش سرمایه و ثروت بانک شهر، باعث افزایش خدمت رسانی سازماندهی شهری به تمام شهروندان خواهد بود. همچنین زیاد شدن ثروت بانک و ارائه تسهیلات به سازماندهی شهری‌ها، میزان خدمت به شهروندان را افزایش داده و در نهایت منجر به رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهد شد.
کمیته مشترک بین سازماندهی شهری مشهد و بانک شهر باید تشکیل شود تا به خواسته‌های طرفین با دقت بیشتری پاسخ داده شود. مدیران بانک شهری باید نگاه ویژه‌تری به موضوعات مطرح شده داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *