آیفون ۱۶ با دوربین ۴۸مگاپیکسلی: جدیدترین خبر از خودروی اپل!

آیفون ۱۶ با دوربین ۴۸مگاپیکسلی می‌آید/ از خودروی اپل چه خبر!


به نظر می‌رسد شرکت اپل برنامه ساخت و ساز خودروی خود را به تأخیر انداخته است و اکنون پیش‌بینی می‌شود خودروی اپل در سال ۲۰۲۸ عرضه شود. در گزارش‌ها آمده که ویژگی‌های خودرانی این وسایل نقلیه نیز به صورت نیمه خودران تغییر کرده و امکان‌هایی مانند تمرکز راننده در یک لاین و پشتیبانی از ترمز و افزایش سرعت را در کنار توجه کامل راننده به بزرگراه فراهم می‌کند. به‌علاوه، گزارش‌ها نشان می‌دهند که آیفون ۱۶ پرو مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی با تکنولوژی ترانزیستور ۲ لایه خواهد بود، که کیفیت تصویری بالاتری نسبت به نسخه‌ی قبلی ارائه می‌دهد. همچنین از لحاظ طراحی، آیفون ۱۶ پرو با تغییر در خمیدگی لبه‌های نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی شده است که آیفون ۱۶ پرو با نسخه‌ی ۶.۳ اینچی عرضه شده و نسخه پرومکس آن با صفحه‌ی نمایش ۶.۹ اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل بلندپروازی هایش برای ساخت و ساز وسایل نقلیه را به تعویق انداخته است. مارک گرومن تحلیلگر بلومبرگ در گزارشی نوشته پروژه ۱۰ ساله وسایل نقلیه این شرکت از یک وسیله نقلیه خودران به یک خودروی برقی مشابه تسلا تغیر کرده اند. اکنون پیش بینی می شود «اپل کار» ۲۰۲۸ میلادی عرضه شود. این مطالعات تاریخی ۲ سال بیشتر از زمانی است که شرکت قبلا هدف گذاری کرده بود.

طبق گزارش ها ویژگی های خودران وسیله نقلیه از سطح ۵ ( کاملا خودران) به سطح ۴ (کاملا خودران در برخی شرایط) و اکنون به سطح ۱+۲ (نیمه خودران) تبدیل شده است. این بدان معنا است که خودروی اپل ویژگی های خودران محدود مانند تمرکز رانندگی در یک لاین و پشتیبانی از ترمز و افزایش سرعت را در کنار توجه کامل راننده به بزرگراه ارائه می دهد.

از سوی دیگر نشریه گیزموچاینا در گزارشی به نقل از یک کاربر بستر نرم‌افزاری مجازی چینی ویبو فاش کرده آیفون ۱۶ پرومکس با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی مجهز به فناوری ترانزیستور ۲ لایه عرضه می شود. این دوربین کیفیت تصویری بالاتر از آیفون ۱۵ پرومکس ارائه می کند.

همچنین این دستگاه یک لنز تله فتو پریسکوپ خواهد داشت. پیشرفت مذکور همراه تغییر در طراحی موبایل ارائه می شود و خمیدگی لبه های نمایشگر افزایش می یابند.

از سوی دیگر مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل معتقد است سری آیفون ۱۶ پرو احتمالا ماژول های لنز هیبریدی شیشه -پلاستیک۱MG+۷P داشته باشند. پیش بینی می شود آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی و نسخه پرومکس این موبایل با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی عرضه شود.


اپل خودروی خودران و برقی خود را به تاخیر انداخته است و اکنون به نظر می رسد تا سال ۲۰۲۸ عرضه خواهد شد. ویژگی های خودران اپل از سطح ۵ به سطح ۴ تبدیل شده است که به معنای کاملاً خودران در برخی شرایط است. این نسخه از خودروی اپل محدودیت هایی در تمرکز رانندگی و سرعت دارد و لازم است راننده همچنان تمرکز کند. همچنین، دوربین اصلی آیفون ۱۶ پرومکس با کیفیت تصویری بالاتر از نسخه قبلی عرضه می شود و همچنین از لنز تله فتو پریسکوپ هم استفاده می کند. در ضمن، طراحی آیفون ۱۶ نیز تغییر کرده و لبه های آن خمیده شده است. سری آیفون ۱۶ پرو احتمالا دارای ماژول های لنز هیبریدی شیشه-پلاستیک خواهد بود و نسخه پرومکس این موبایل دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *