شخصی به نام “آپاراتچی” صاحب پوستر اثر سینمایی شده است / معرفی عوامل اثر سینمایی

«آپاراتچی» صاحب پوستر شد/ معرفی عوامل فیلم


پوستر اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» با طراحی محمد روح الامین در همان زمانی که بلیت فروشی آثار جشنواره اثر سینمایی فجر را آغاز کرده بود، به نمایش عمومی درآمد. این اثر سینمایی، که با کارگردانی علی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب ساخته شده است، اقتباسی آزاد از کتابی به همین نام است که توسط روح اله رشیدی نوشته شده است. «آپاراتچی» محصول سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه «ماه» است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره جماعتی است که قصد دارند اثر سینمایی بلند اول خود را بسازند، اما پدر یکی از اعضای گروه مخالفت می‌کند. سایر عوامل این اثر سینمایی شامل مجری طرح مسعود ملکی مشهور و نویسندگان حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان است. همچنین، حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری، ابوذر حیدری به عنوان تدوین‌گر و آرش قاسمی به عنوان طراح و ترکیب صدا در این اثر سینمایی حضور دارند. علاوه بر این، جعفر محمدشاهی به عنوان طراح صحنه، داریوش صادق‌پور به عنوان مدیر صدابرداری، زهرا صمدی به عنوان طراح لباس و سیدجلال موسوی به عنوان طراح گریم در اثر سینمایی «آپاراتچی» همکاری می‌کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، همزمان با بلیت فروشی آثار چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر از پوستر اثر اقتباسی «آپاراتچی» با طراحی محمد روح الامین رونمایی شد.

اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی علی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب، اقتباسی آزاد از کتابی به همین نام نوشته روح الله رشیدی از انتشارات راهیار است.

این اثر سینمایی سینمایی محصول سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه «ماه» است.

در خلاصه روایت خیالی این اثر سینمایی آمده است: التفات،‌ بتونه می زند … التفات دستیار کارگردان است … بایرام سمباده می‌کشد … بایرام اثر سینمایی‌بردار است … شهباز آستری می‌زند … شهباز بازیگر است … ایوب سقف را رنگ می‌زند … ایوب مدیرتولید است … جلیل اما رنگ نهایی را می‌زند … وسواس دارد و هر دیوار را باید سه بار رنگ بزند … چرا؟ چون جلیل کارگردان است … حالا این جماعت می‌خواهند اولین اثر سینمایی بلندشان را بسازند … اما حیدر، پدر جلیل نمی‌خواهد پسرش در منجلاب هنر هفتم فرو رود …

سایر عوامل اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» عبارتند از مجری طرح: مسعود ملکی مشهور، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، تدوین: ابوذر حیدری، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه: جعفر محمدشاهی، مدیر صدابرداری: داریوش صادق‌پور، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، جلوه‌های ویژه بصری: روزبه شمشیری، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، منشی صحنه: سحر غمخوار، طراح پوستر و نشان تجاری: محمد روح الامین و عکاس: پویا شاه‌جهانی.


نتیجه گیری این متن این است که اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» که اقتباسی از کتابی به همین نام است، همزمان با بلیت فروشی جشنواره اثر سینمایی فجر رونمایی شده است. این اثر سینمایی توسط علی طاهرفر کارگردانی شده و سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه «ماه» آن را ساخت و ساز کرده‌اند. در روایت خیالی اثر سینمایی، صحنه‌های مختلفی از جمله کارگردانی و ساخت و ساز اثر سینمایی، بازیگری و فیلمبرداری نشان داده می‌شود. عوامل دیگر این اثر سینمایی شامل مجری طرح، نویسندگان، مدیر فیلمبرداری، تدوین، طراحی و ترکیب صدا، طراح صحنه، مدیر صدابرداری، طراح لباس، طراح گریم، جلوه‌های ویژه بصری، مدیر برنامه‌ریزی، منشی صحنه، طراح پوستر و نشان تجاری و عکاس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *