پیوستگی پایین قیمت طلا و سکه در مطالعات تاریخی ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه ۲۵ دی ۱۴۰۲/ ریزش قیمت ها ادامه دارد


قیمت سکه امروز به 31 میلیون و 485 هزار تومان رسیده است، که نسبت به روز قبل بیش از 500 هزار تومان کاهش داشته است. قیمت رقم (حباب) این سکه نیز در حدود 6 میلیون و 119 هزار تومان قرار دارد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 2 میلیون و 655 هزار تومان است که نسبت به روز قبل حدود 50 هزار تومان کاهش داشته است. نهاد مالی با عرضه سکه جدید و بدون مطالعات تاریخی باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شده است. همچنین قیمت سایر انواع سکه و طلا نیز در جدول زیر آورده شده است. قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی 2052 دلار و 76 سنت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۲۵ دی ۱۴۰۲ به ۳۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز بیش از ۵۰۰ هزار تومان ریزش قیمت داشته است؛ همچنین حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان قرار دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز افت حدود ۵۰ هزار تومانی یافته است.

در این رابطه نادر بذرافشان رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: در پی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر و ورود شمش طلا در مبادلات ارزی از روز چهارشنبه، نهاد مالی با عرضه سکه جدید، با طرح جدید و بدون مطالعات تاریخی باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شد.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکهقیمت امروز (تومان)حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید)۳۱.۴۸۵.۰۰۰۶.۱۱۹.۰۰۰
سکه بهار آزادی۲۸.۰۹۰.۰۰۰۲.۷۳۷.۰۰۰
نیم سکه۱۷.۸۹۰.۰۰۰۵.۲۰۳.۰۰۰
ربع سکه۱۰.۹۹۵.۰۰۰۵.۶۴۹.۰۰۰
سکه گرمی۶.۰۹۰.۰۰۰۲.۹۶۶.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلاقیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار۲.۶۵۵.۰۰۰
۲۴ عیار۳.۵۴۴.۸۰۰
طلای دست دوم۲.۶۲۳.۰۲۰
مثقال طلا۱۱.۵۰۷.۰۰۰
انس طلا۲۰۵۲ دلار و ۷۶ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۵۲ دلار و ۷۶ سنت است.


قیمت سکه امروز ۳۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان است. قیمت سکه امروز نسبت به دیروز بیش از ۵۰۰ هزار تومان ریزش داشته است. حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار تا به این لحظه ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان معامله شده است. افت قیمت طلا و سکه به دلیل افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر و ورود شمش طلا در مبادلات ارزی از روز چهارشنبه ناشی شده است. نهاد مالی با عرضه سکه جدید، با طرح جدید و بدون مطالعات تاریخی تا حدی به کاهش قیمت طلا و سکه در بازار کمک کرده است. قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۳۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان و حباب آن ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان است. قیمت سکه بهار آزادی امروز ۲۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان و حباب آن ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان است. قیمت نیم سکه امروز ۱۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و حباب آن ۵ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان است. قیمت ربع سکه امروز ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان و حباب آن ۵ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان است. قیمت سکه گرمی امروز ۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان و حباب آن ۲ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان است. قیمت طلا ۲۴ عیار امروز ۳ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان است. قیمت طلای دست دوم امروز ۲ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۲۰ تومان است. قیمت مثقال طلا امروز ۱۱ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان است. قیمت انس طلا در بازار جهانی ۲۰۵۲ دلار و ۷۶ سنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *