شکلی دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلی است؟

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

0 نظر


در طرح تبلیغاتی جدید نام تجاری پاستیل شیبا، با شعارهایی مانند “بیا به دنیای مارهای شیبا” و “بیا به دنیای خرس‌های شیبا”، به یادآوری خوش‌خاطرها و اصالت این نام تجاری پرداخته شده است. این طرح تبلیغاتی با معرفی محصولات تلویزیونی، معرفی محصولات متروی تهران، معرفی محصولات نقاط فروش و معرفی محصولات دیجیتال، به مخاطبان بزرگ و کوچک خود راهی سرزمین‌های شیبا برای هیجان‌انگیز‌های جذاب کرده است. این طرح تبلیغاتی پرهیجان در دیجیتال و با اجرای سمپلینگ در سوپرمارکت‌ها ادامه خواهد داشت و این نام تجاری دوست‌داشتنی به خانه‌ها جوایز و لحظات خوشی را هدیه خواهد داد.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با طرح تبلیغاتی «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» به مخاطبان بزرگ و کوچکش سلامی دوباره کرد. «بیا به دنیای مارهای شیبا»، «بیا به دنیای کوسه‌های شیبا» و «بیا به دنیای خرس‌های شیبا» شعارهایی بودند که در طرح تبلیغاتی وسیع این نام تجاری، پیش روی مخاطبانش قرار گرفت. شیبای ماجراجو با این پیام‌ها برای بچه‌ها روایت خیالی‌پردازی کرد و آن‌ها را به سرزمین کوسه‌ها، مارهای بازیگوش، خرس‌های مهربان و … برد.

پاستیل شیبا برندی شناخته‌شده و بالغ بین مخاطبان کودک و بزرگسال است که با این طرح تبلیغاتی به یادآوری خاطرات خوش گذشته پرداخته است. یادآوری اصالت، کیفیت و به روز بودن شیبا که حالا با شعارهای تازه همه این‌ها را بیان می‌کند.

این طرح تبلیغاتی از اول دی ماه با صدا و تصویر کودکی که از پدرش می‌پرسد: «دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه» وارد تیزرهای تبلیغاتی صدا و سیمای ملی شد و تا پایان بهمن ماه ادامه یافت.
شیبا، مهمانِ معرفی محصولات متروی تهران هم بود و در تمام ایستگاه‌های قطار شهری با شور و نشاط حضور داشت. این نام تجاری دوست‌داشتنی روی بیلبوردهای شهری تهران و شهرستان‌ها نیز رفت و بچه‌ها را به هیجان‌انگیز دعوت کرد. علاوه بر این موارد، مخاطبان شاهد معرفی محصولات نقاط فروش شیبا نیز بودند.

بخش دیگری از این طرح تبلیغاتی نیز معرفی محصولات دیجیتال است که تا ماه اسفند در فضاهای اینستاگرام، تلگرام و آپارات ادامه پیدا می‌کند و دنیای رنگی سرزمین‌های شیبا را به تصویر می‌کشد. با نزدیک شدن به نوروز هم ایونت‌های این طرح تبلیغاتی در فروردین ماه و به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

اما در لندینگ پیج شیبا هم می‌توانید با واردکردن اطلاعات تماس خود، عضو یکی از سرزمین‌های دنیای پاستیلی شیبا شوید؛ کارت عضویت بگیرید و با مشارکت در این طرح تبلیغاتی در فضای مجازی خود، در قرعه‌کشی شرکت و شانس دریافت جوایز را برای خود بالا ببرید! همچنین اجرای سمپلینگ طرح تبلیغاتی هم در تمام سوپرمارکت‌های تهران شروع شده و پاستیل‌های شیبا با طعم‌های خوشمزه‌ خود، چون همیشه مهمان خانه ایرانی‌ها می‌شود و لحظات خوشی در ذهن آن‌ها به جای می‌گذارد.

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


با طرح تبلیغاتی «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا»، نام تجاری شیبا به یادآوری خاطرات خوش گذشته پرداخته است. این طرح تبلیغاتی از اول دی ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه داشته است. همچنین معرفی محصولات دیجیتال این طرح تبلیغاتی تا ماه اسفند در فضاهای اینستاگرام، تلگرام و آپارات ادامه خواهد داشت و ایونت‌های آن در فروردین ماه اجرا می‌شود. امکان عضویت در یکی از سرزمین‌های دنیای پاستیلی شیبا در لندینگ پیج شیبا و شرکت در قرعه‌کشی برای دریافت جوایز نیز وجود دارد. همچنین سمپلینگ طرح تبلیغاتی در سوپرمارکت‌های تهران برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *