خون تازه در سیاه‌خونهای پوشش ریسک بازرگانی‌نو

خون تازه در رگ های بیمه تجارت‌نو

0 نظر


دکتر مهران رضوانی در نامه‌ای به بازرگانی سهند ویسمن، جزئیاتی از وضعیت زمین بابلسر را خواستار شده بود که حالا زمین از حالت تهاتر خارج شده و به شرکت پوشش ریسک بازرگانی‌نو بازگشته است. زمینی که قرار بود بنا بر روی آن ساخته شود در اسفند ماه از زمین ۸۵۸۴ متر مربعی که دارای مجوز ساخت برای ۹۷ هزار و ۲۶۶ مترمربع زیربناست، بازپس گرفته شده است. پس از حضور تیم سازماندهی جدید و حمایت هیأت مدیره، پوشش ریسک بازرگانی‌نو توانسته است برنامه‌ریزی مالی ۳.۲ هزار میلیارد تومانی خود را تا نیمه بهمن ماه محقق کند و اقدامات قابل توجهی در جهت بهبود جریان نقدینگی و سازماندهی صحیح ریسک انجام دهد. این مطلب یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور هیچ نظری ندارد.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، آن طور که پیشتر در کدال افشا شده بود، دکتر مهران رضوانی در نامه‌ای به «بازرگانی سهند ویسمن»، جزئیاتی از آخرین وضعیت زمین بابلسر را خواستار شده بود.

او زیان انباشته بازرگانی سهند ویسمن، صدور مجوز فروش زمین بابلسر و تهاتر آن به عنوان بخشی از ثمن معامله زمین اعلامی در خیابان جردن ابهاماتی را مطرح و توضیحاتی را درخواست کرده بود.

حالا گویا مشخص شده است که پیگیری‌های دکتر رضوانی و تلاش تیم حقوقی، این زمین از حالت تهاتر خارج شده و به شرکت پوشش ریسک بازرگانی‌نو بازگشته است.

این همان زمینی است که پیشتر قرار بود ۳۱ طبقه بنا بر روی آن ساخته شود.

زمین ۸۵۸۴ متر مربعی که دارای مجوز ساخت برای ۹۷ هزار و ۲۶۶ مترمربع زیربناست.

مطابق افشای صورت گرفته در کدال، پوشش ریسک بازرگانی‌نو زمین بابلسر را در سوم اسفند ماه سال جاری بازپس گرفته است.

از زمان حضور تیم سازماندهی جدید با رهبری دکترمهران رضوانی و حمایت هیأت مدیره در پوشش ریسک بازرگانی‌نو، اقدامات قابل توجهی در این شرکت صورت گرفته است.

با رعایت سازماندهی صحیح ریسک و حذف پرتفوی‌های زیان ده و جذب پرتفوهای سودآور و با در نظر گرفتن کاهش ریسک پوشش ریسک گری در رشته‌هایی چون درمان و اتومبیل (ثالث) این تیم موفق شده است برنامه‌ریزی مالی ۳.۲ هزار میلیارد تومانی که برای تا پایان امسال شرکت در نظر گرفته شده بود را در نیمه بهمن ماه محقق کند.

افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت و ارائه محصولات جدید بانک – پوشش ریسک نیز از دیگر فعالیت‌های تیم مدیرعامل کنونی پوشش ریسک بازرگانی‌نو است و مهم‌ترین امر، پرداخت خسارات معوق ۱۲ ماهه شرکت بود که با سازماندهی صحیح این تیم، تمامی خسارات در پنج ماه تسویه شد.

حالا با بازگشت زمین بابلسر به دارایی‌های پوشش ریسک بازرگانی‌نو و بهبود جریان نقدینگی، خون تازه‌ای در رگ‌های شرکت جریان یافته که بر توانگری مالی بازرگانی‌نو تأثیرگذار خواهد بود و سهامداران بنو با سرعت گرفتن اقدامات مدیران، در انتظار روزهای بهتری هستند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


مشکلات زمین بابلسر حل شده و به شرکت پوشش ریسک بازرگانی‌نو بازگشته است. با رعایت سازماندهی صحیح ریسک و افزایش مراکز درمانی، پوشش ریسک بازرگانی‌نو موفق به تحقق برنامه‌ریزی مالی ۳.۲ هزار میلیارد تومانی شده است. این تیم موفق به تسویه خسارات معوق شرکت شده است و با بازگشت زمین بابلسر به دارایی‌های شرکت، خون تازه‌ای در رگ‌های شرکت جریان یافته است. این اقدامات مدیران انتظار بهتر شدن روزهای آینده را برای سهامداران پوشش ریسک بازرگانی‌نو ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *