حضور هیأت تجاری در نمایشگاه نانوفناوری ژاپن

اعزام هیات تجاری به نمایشگاه نانوفناوری ژاپن


نمایشگاه فناوری نانو یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان است و امسال در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، کشورهای فعال در حوزه فناوری نانو حضور دارند و بیش از ۴۰۰ غرفه فعال در حوزه فناوری نانو در آن شرکت دارند. همچنین نهادهای دولتی ژاپن نیز حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند. برنامه‌های اعزام به این نمایشگاه برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو جهت توسعه بازار و فروش خارجی آنها و تسهیل حضور نمایندگان و ارتباط با تولیدکنندگان دیگر است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۳۲ و پست الکترونیک اقدام به ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام تا مطالعات تاریخی ۲۱ دی ماه است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ستاد نانو، این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه برتر فناوری نانو در جهان به شمار می‌رود و امسال در مطالعات تاریخی ۱۱ لغایت ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. کشورهای فعال در حوزه صنایع فناوری نانو در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

از سال ۲۰۰۱، نمایشگاه «نانو فناوری» یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان است که در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. مخاطبان نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن از صنایع مختلف مانند ۵G، مواد آلی، الکتریکی/مغناطیسی/فلز/مواد معدنی، علوم درمانی، لوازم آرایشی، ابزار دقیق تا ماشین‌آلات، نیمه هادی‌ها، الکترونیک، وسایل نقلیه، اکوسیستم/انرژی و غیره هستند.

نهادهای مهم دولتی در ژاپن نظیر دفتر کابینه، وزارت امور داخلی و مخابرات، وزارت آموزش، میراث، ورزش، علم و فناوری، وزارت زراعت، مدیریت جنگل و شیلات، وزارت دانش مالی، بازرگانی و تولیدی، مرکز همکاری‌های صنعتی اتحادیه اروپا و ژاپن، مؤسسه ملی اطلاعات و فناوری مخابرات، مؤسسه ملی علوم و فناوری مواد، آژانس علم و فناوری ژاپن، مؤسسه ملی علوم و فناوری پیشرفته صنعتی، سازمان توسعه انرژی‌های نو و فناوری‌های صنعتی، سازمان توسعه علوم و فناوری کوانتومی، توسعه کسب‌وکار نانوتکنولوژی، شورای توسعه بازرگانی نانوتکنولوژی و همچنین انجمن علم ماده کاربردی ژاپن، انجمن علم عناصر ژاپن، انجمن بیومتریال ژاپن، انجمن علم عناصر تحلیلی ژاپن، انجمن نانو، انجمن تحقیقات فولرن، نانولوله و گرافن، انجمن میکروسکوپی ژاپن، انجمن فناوری پودر صنعتی، انجمن سرامیک ژاپن، انجمن فیزیکی ژاپن، انجمن علوم پلیمر ژاپن و نانو سلولز ژاپن از حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

در سال گذشته (سال ۲۰۲۳) که این نمایشگاه برگزار شد، بیش از ۴۰۰ غرفه در حوزه فناوری نانو در آن فعالیت داشتند. این نمایشگاه ۴۵ هزار بازدیدکننده از کشورهای مختلف جهان داشت و پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه امسال شاهد استقبال گسترده‌تری باشیم.

اعزام هیات تجاری

برنامه اعزام به نمایشگاه‌های بین المللی یکی برنامه‌های حمایتی واحد بین‌الملل ستاد نانو از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو جهت توسعه بازار و فروش خارجی آنهاست. اعزام هیات تجاری به همراه برگزاری جلسات B۲B برای شرکت‌ها یکی از فرصت‌های مهم برای آشنایی با تجار و تولیدکنندگان در حوزه‌های تخصصی کشورهای دیگر است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌های اعزام و دیگر حمایت‌ها با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۳۲ تماس بگیرند.

حمایت واحد بین الملل ستاد نانو برای تسهیل حضور نمایندگان آن دسته از شرکت‌های دارای محصول مبتنی بر فناوری نانو که در فرآیند ارزیابی آمادگی صادراتی (ERA) باشگاه شرکت های دانش بنیان صادراتی شرکت کرده‌اند، به صورت ذیل خواهد بود:

* شرکت‌های پنج و چهار ستاره: ۷۰ درصد هزینه اعزام ۵ روزه

* شرکت‌های سه و دو ستاره: ۶۰ درصد هزینه اعزام ۵ روزه.

ثبت نام اعزام به ژاپن

صاحبان صنایع در حوزه‌های فناوری نانو، می‌توانند جهت اعزام به این رویداد از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۳۲ و پست الکترونیک AfshinRamzi@nano.ir اقدام کنند.

مهلت ثبت نام محدود و تا مطالعات تاریخی ۲۱ دی ماه و غیر قابل تمدید است.


نمایشگاه فناوری نانو یکی از سه نمایشگاه برتر فناوری نانو در جهان است و در مطالعات تاریخی ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. کشورهای فعال در حوزه فناوری نانو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نمایشگاه مهمی است که در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود و مخاطبان زیادی دارد. در نمایشگاه امسال نیز استقبال بیشتری از آن می‌شود. برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو و توسعه بازار و فروش خارجی آنها، هیات تجاری به همراه برگزاری جلسات B۲B برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موردنظر تماس بگیرند. صاحبان صنایع نیز می‌توانند جهت اعزام به این رویداد از طریق شماره تماس و پست الکترونیک مربوطه ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام محدود و غیر قابل تمدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *